Ajutor
in caz ca nu stii ce sau cum sa comanzi

1. Ce inseamna magazinul rulmentauto.ro?
Rulmentauto.ro - proprietatea MSL SHIP REPAIR MAINTENANCE SRL. - este magazinul care va ofera cea mai bogata gama de rulmenti pentru toate tipurile de autovehicule, in acord cu serviciile impecabile dedicate permanent clientilor nostri. In spatele magazinului online lucreaza o echipa profesionista, motivata sa va puna la dispozitie cele mai noi si recomandate produse din domeniul rulmentilor. Tot ceea ce realizam prin intermediul acestui magazin se bazeaza pe calitate si pe grija fata de client.

2. Cum caut un produs?
Aveti la indemana 2 posibilitati. Cautarea in functie de marca-model-motorizare autovehicul: pe pagina site-ului va aparea casuta cu cautare rapida, selectati marca, modelul si motorizarea, apoi apasati butonul de cautare.

A doua posiblitate este cautarea in functie de seria rulmentului, avand la dispozitie bara de sus din dreapta, numita "Cauta dupa seria rulmentului".

3. De ce nu gasesc produsul cautat?
Unul dintre motive poate fi ca nu dispunem de produs in baza de date. Totusi, este posibil ca dumneavoastra sa fi tastat gresit un cuvant sau cuvantul-cheie nu se regaseste in descrierea produsului - incercati o noua cautare sau contactati-ne pentru a ne solicita produsul cautat.

4. Cum pot efectua o comanda?
Daca aveti deja cont de utilizator rulmentauto.ro dati click pe linkul "client existent" si autentificati-va completand cu adresa de email si parola cu care v-ati creat contul, apoi cautati produsul dorit. Cand gasiti produsul, adaugati-l in cos si repetati pasii pentru fiecare produs in parte, selectand si cantitatea. Veti fi redirectionat catre cosul de cumparaturi, unde aveti lista de produse dorite si numarul lor. Puteti modifica si aici cantitatea. Pentru a efectua comanda, apasati butonul "Trimite comanda". Daca nu detineti un cont de utilizator, puteti sa va creati unul, dureaza foarte putin.

5. Cand mi se confirma comanda?
Odata ce ati trimis comanda, veti fi contactat (telefonic, email sau SMS) de catre unul dintre operatorii nostri in cel mai scurt timp, in maxim 24 de ore, de luni pana vineri in intervalul 09.00-18.00. In timpul week-endului si al sarbatorilor legale, veti fi contactat in prima zi lucratoare care urmeaza.

6. Cum anulez o comanda?
Daca doriti sa anulati o comanda, va rugam sa ne contactati imediat prin telefon, email sau sa mentionati acest lucru la confirmarea comenzii, cand veti fi sunat de unul dintre operatorii nostri.

7. Exista o limita minima a comenzii?
Nu, nu exista.

8. Sunt persoana juridica. Pot comanda produse de pe Rulmentauto.ro?
Da. Dati click pe "client nou" in cazul in care nu aveti cont si va inregistrati cu o adresa de email si o parola, cu care va veti autentifica pe viitor. Dupa inregistrare, veti primi un email de confirmare si veti putea intra in contul proaspat creat. La "Adrese de livrare", puteti scrie mai multe adrese la care doriti sa ajunga coletul. Pentru facturarea pe firma, aveti optiunea speciala "Factura pe firma" in dreapta paginii, in meniul de cont.

9. In cat timp primesc ceea ce am comandat?
Depinde de adresa dvs si de produsul selectat. Daca produsul selectat se fla in stocul nostru, il veti primi in maxim 48 de ore. In caz contrar poate sa dureze pana la 10 zile. Cat despre livrarea in afara tarii, durata variaza in functie de greutatea coletului si de tara de detinatie.

10. Am trimis comanda. De ce nu ma suna nimeni?
Exista mai multe motive in acest caz. Daca ati trimis comanda in week-end - cand nu se confirma comenzile, veti fi sunat cu siguranta luni. In cazul in care nu ati primit mail de confirmare dupa ce ati plasat comanda, inseamna ca nu s-a generat acea comanda si trebuie sa reluati pasii pentru una noua. Un alt motiv pentru faptul ca nu v-a sunat unul dintre operatorii nostri ar fi acela ca numarul dumneavoastra de telefon a fost scris gresit la datele de contact. Pentru orice nelamurire sau problema, nu ezitati sa ne contactati si veti primi comanda cat mai curand.

11. Pot trimite produse la alta adresa?
Da, rulmentauto.ro va ofera un nou avantaj pentru a va facilita accesul la produsele noastre intr-un mod cat mai simplu, usor si rapid. Odata cu noua interfata a magazinului online, va oferim si optiunea de a completa mai multe adrese pentru livrare. La fel, in cazul in care vreti sa faceti un cadou cuiva, de exemplu, nu-i nicio problema, treceti adresa dorita si noi va vom livra produsele acolo.

12. Doresc sa cumpar un produs care nu este in stoc. Ce pot face?
Va vom tine la curent si vom trimite comanda de indata ce produsul intra in stoc.

13. De ce nu pot intra in cont?
Verificati cu atentie daca ati tastat corect adresa de email si parola si incercati din nou sau verificati-va emailul de confirmare primit de la rulmentauto.ro Daca intampinati probleme in continuare, contactati-ne pe email.

14. Nu gasesc raspuns aici la intrebarile mele. Ce fac?
In acest caz, nu ezitati sa ne scrieti pe info@rulmentauto.ro sau sa ne sunati la unul dintre numerele de telefon afisate in pagina de Contact.